„Голям Шлем на Христо Станков“

Преди няколко дни размишлявайки върху резултатите от  „Голямото четене“ на БНТ, се замислих кой е моят любим роман и осъзнах, че ”Параграф 22″ (Catch-22) е единственото произведение (доколкото си спомням), за което имам “Голям Шлем на Христо Станков“, както го дефинирам аз шеговито – постигнал съм  следните 4 неща:

1. Чел съм книгата на български език;

2. Гледал съм театралната постановка (на български език);

3. Гледал съм американския игрален филм (1970);

4. Чел съм книгата на английски език.

Кой е Вашият „Голям Шлем“?

Етикети: , , , , ,

2 Отговора to “„Голям Шлем на Христо Станков“”

  1. kanew Says:

    CATCH-22 съм я купил през 1973 година в Кайро и е 23-то издание на на английската издателска къща Corgi Books. Във Великобритания книгата е издадена за първи път през 1962 от издателство Jonathan Cape.
    Joseph Heller има авторски права за книгата през 1955 и 1961 година.
    Книгата съм прочел поне три пъти.

  2. hristostankov Says:

    Радвам се, че и на теб ти харесва толкова много, аз съм я чел също няколко пъти и винаги ми харесва все повече и повече, даже мисля че би трябвало да се изучава в училище, тя си е просто класика!

Вашият коментар

