Честит Рожден Ден Tony Iommi & Nicolaus Copernicus!

Между другото днес (19 февруари) съм роден и аз, но думата ми е за влиянието на господата по-горе в моя живот. Аз дълго време не знаех, че сме родени на една и съща дата, но това е просто допълнително удоволствие;). Моите сърожденици (има ли такава дума?;) са ми повлияли още от детството, когато тежките рифове на Tony Iommi в Black Sabbath ме плениха (и още не ме пускат;) в лоното на добрата музика, а обсерваторията на покрива на Математическата гимназия в Ямбол (много удобно;) помогна за развитието на интереса ми към астрономията. И ако звездите гледам все по-рядко, то музиката на Бирмингамския магьосник слушам все така често, макар че за мен тя е си е по-скоро hard rock (поне ранния период), а не heavy metal, а песента Paranoid за мен е първата punk rock творба;). Наздраве на всички рожденици!

Етикети: , , , , ,

Вашият коментар

